Learning by doing

Jag har lärt mig lite nya saker den sista tiden.. Klok som HelgeUgglan i A-Ö är jag nu...

Bland annat har jag lärt mig att om man blandar mjölk och cremefraiche så skär det sig först men när det blir varmt så leker de snälla och fint...
Jag har lärt mig att bajs kan frysa och göra så att man inte kan spola och det ofrusna bajset inte kan leka med det frusna bajset i toatanken. (jag har aldrig skrivit bajs så många gånger i en mening...)

Men framförallt har jag lärt mig att det inte är bra att ha ljus tända med plastmanschetter, vara ensam hemma, ha mobilen liggandes jämte ljusstaken och efter en stund somna framför tvn... Ungefär som mitt fredagsinlägg. Fast med mer negativ utgång än hallonfisarna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0