Förändring Förundring Förvandling

Jag förändras!!! Jag förändras från att pausa i bloggen till att idag återuppta den med ETT inlägg! Det är ju otroligt.. men tror faktiskt att jag ska ta och använda den lite mer.

Jag förundras!!! Jag förundras över exakt totalt hur många snöflingor som får plats i alla skrymslen och vår under den här vinter och förundras även över hur människor tänker som går in i en affär och bestämmer sig för att mitt i dörringången stanna upp och låta blicken scanna över affären. FLYTTA PÅ ER!!!

Jag förvandlas!!! Jag förvandlas från brunett till rödtuta och från Telefonist till Verksamhetsansvarig och från Oskuldpåcharter till NyfikenSnartErfarenpåCharter

Häng me framöver vettja.. NU KÖR VI!!!





Kommentarer
Postat av: Kristine

Klart att jag hänger määä!!!



:)

2010-03-11 @ 16:16:25
URL: http://frokenkirsty.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0