Drömmar och dörrplingar

Igår natt drömde jag att mina kusiner, som i verkliga livet är i övre tonåren och en del av de även vuxna unga människor, var 9 år dvs lika gamla som Else. Vi skulle alla åka till Japan och när vi anlände till Tokyo så fullkomligt Uzi-bombarderade jag min morbror (som såklart dök upp där) med gröna kärnfria vindruvor. Tolkning någon? Annan fundering som jag klurat på länge... När jag kliver in genom sådana här autmatiska glid-dörrar så finns det ju plingor som ska meddela personalen att potentiell kund inkommer till deras handlingsställe. Varför blir det dubbelpling när jag går in på Statoil? Producerar min kropp dubbelpling eller är jag bara extra väntad? Förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0